NE ARAMIŞTINIZ?

NG KÜTAHYA SERAMİK’İN HEDEFİ 7,5 MİLYARLIK DÜNYA PAZARI

NG Kütahya Seramik’in 2015 yol haritasını iş ortaklarıyla birlikte çizdiğini belirten Güral, Avrupa ve dünya pazarlarına yönelik çalışmalarını aktardı. 

NG Kütahya Seramik Porselen Turizm Sanayi A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral, NG
Kütahya Seramik’in yeni yatırımlarını ve hedeflerini paylaştı.

Erkan Güral, “2015 yol haritamızı iş ortaklarımızla birlikte hazırladık. Hedefimiz, 2015 yılında
Türkiye seramik sektöründe liderlerden biri olmak değil, sektör lideri olmaktır. Bu hedefimize
yönelik olarak yeni yatırımlarımızla üretim kapasitemizi artırıyor, Ar-Ge faaliyetlerimizi
geliştiriyoruz. Yol haritamızda yurtdışında Avrupa ve Asya ülkeleri ile Afrika Kıtası’nda yapmayı
planladığımız yatırımlar ve iş ortaklıkları da bulunuyor,” şeklinde konuştu. Erkan Güral, Nexus
koleksiyonu ile Amerika’nın en prestijli tasarım ödüllerinden GOOD DESIGN’da kendi
kategorilerinde 3 ödül birden kazanan tek Türk seramik markası olduğunu da belirtti.

Erkan Güral: “İtalya ve İspanya’da satın almaya değer firma bulamadık, Avrupa’da kendi
markamızla büyüme kararı aldık.”

NG Kütahya Seramik’in yurtiçi ve yurtdışında gerçekleştireceği yatırımlara da değinen Erkan
Güral, “Granit seramik, teknik seramik, vitrifiye sağlık gereçleri ve izolasyon sektörlerinde
yatırımlar gerçekleştireceğiz. Ayrıca yeni fırsatları da mutlaka değerlendireceğiz,” dedi.

“2009 yılından bu yana İtalya ve İspanya’da seramik sektöründe firma satın almak için uzun
araştırmalar yaptık. Ancak markamıza değer katacak bir firma karşımıza çıkmadı. Bunun
üzerine Avrupa ve dünya pazarlarında NG Kütahya Seramik markamız ile büyümeye karar
verdik,” diyen Güral, Avrupa ve dünya pazarlarına yönelik çalışmalarını şu şekilde dile getirdi:
“Dünya seramik sektörünün merkezi olarak kabul edilen İtalya’nın Napoli ve Sassuolo
şehirlerinde showroomlar ve depolar kuruyoruz. Buradan Avrupa’nın tamamına dağıtım
gerçekleştirecek ve tüm dünyaya satış yapacağız. NG Kütahya Seramik markasının Avrupa ve
dünya pazarlarında büyümesinin merkezi İtalya olacak. Hedefimiz yalnızca 75 milyonluk Türkiye
değil, 7,5 milyarlık dünya pazarı.”