Seramik sektöründe vizyoner bakış açısıyla en yeni trendlerin öncüsü olan NG Kütahya Seramik, konsept mağazacılık anlayışıyla sektördeki öncü konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye çapında sahip olduğu yaygın mağaza ağı ile sektörün lideri konumunda olan NG Kütahya Seramik, Ankara Polatlı ile Ordu Fatsa’da iki yeni mağazasını faaliyete geçirdi.
Yatırımlarıyla dünyada ve Türkiye'nin her bölgesinde mağazalaşma yönünde hızlı adımlarla ilerleyen NG Kütahya Seramik, Ankara Polatlı’da 234., Ordu Fatsa’da 235. mağaza açılışlarını gerçekleştirdi. Şirketin Ankara Polatlı’da hizmete sunduğu yeni mağazası bölgenin en büyük seramik mağazası olma unvanına sahip. Yaklaşık 3 bin metrekarelik bir alanda kurulu olan mağazada, inovatif koleksiyonlar ve dünyanın en büyük ebatlı seramikleri sergilenecek.
NG Kütahya Seramik’in Ankara Polatlı’daki yeni mağazası Polatlı Belediye Başkanı Mürsel Yıldızkaya, Polatlı Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ulvi Sakarya, Ordu Fatsa’daki yeni mağazası ise Ordu Valisi Tuncay Sonel, Ankara Milletvekili Sadir Durmaz, Fatsa İlçe Kaymakamı Ömer Lütfi Yaran, Ordu Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Celal Tezcan, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Atilla Ataman ile katılımıyla düzenlenen 2 ayrı törenle açıldı.
Ekonomi büyüdükçe talepler de tüketim de artıyor
Kütahya Seramik olarak imza attıkları ilkler aracılığıyla Türkiye’nin dünya markası olmayı başardıklarını, sahip oldukları bu misyonu en iyi şekilde sürdürmeye yönelik kararlı adımlarla ilerlediklerini vurgulayan NG Kütahya Seramik Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral, “Ülkemizin ekonomisi büyüdükçe talepler ve tüketim artıyor. Alışkanlıklarımız değişiyor. Ülkemizin nüfusunun artmasıyla seramik ürünleri, inşaatın sadece bir parçası değil modanın bütünleyici bir kalemleri haline dönüştü. NG Kütahya Seramik olarak yıllardır ileri teknolojilere yaptığımız yatırımlarla her geçen gün kendimizi geliştirdik, ebatlarımızı büyüttük, dünya standartlarının önünde gittik, seramiğin devleriyle birlikte yolculuk yaptık. Hedefimiz sektörde yapılmayanı yaparak kendimize yeni yollar açmak ve bu yollarda sürekli kendimizi geliştirmek. Teknolojiye yatırım yapıp kapasitemizi artırarak Türkiye’nin değil dünyanın markası olma yolunda ilerlemeyi amaç edindik. Bu noktada tüketim kadar yol arkadaşlığını önemli buluyoruz. Yeni mağazalarımızın Ankara ve Ordu’nun inşaat sektöründeki vizyonuna büyük bir katkı sağlayacağına inanıyoruz” dedi.
Yeni firmalara ticari kimlik kazandıracak
Pandemide ara verdikleri mağazalaşma hareketini Ankara ve Ordu’da açtıkları mağaza ile hızlandırdıklarını söyleyen Güral, “2 yeni mağazamızla Türkiye’de 235 mağaza sayısına ulaştık. Mağazalaşma faaliyetlerimizle ülke ekonomisine sağladığımız katma değeri ve istihdamı artırmayı ülkemizin kalkınmışlık seviyesini ileriye taşımayı hedefliyoruz. Hem ürün hem de mağazacılık alanında gerçekleştirdiğimiz faaliyetlerle sektördeki lider konumumuzu güçlendirerek yeni firmalarımıza ticari bir kimlik kazandırmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz” diye belirtti.
İlkler ve en iyiler bir arada
NG Kütahya Seramik’in Türkiye’de yeni hizmete giren mağaza ve showroom’ları, yaşam alanlarında fark yaratmayı sevenler için ilkleri ve en iyileri barındırıyor. Türkiye’nin dört bir yanında yer alan showroom’lar sahip oldukları eşsiz mimari ve üst düzey tasarımlarıyla dikkat çekiyor. En yeni ve inovatif ürün kreasyonlarının sergilendiği mağaza ve showroom’larda sadece ürün değil yaşam alanları da sergileniyor.